sobota, 5 maja 2012

Dzieci mieć albo nie mieć

Na "Trudnych Tematach" dołożyłam odcinek:  CHCĘ DZIECKO: zajść w ciążę.
To o wadach genetycznych i o tym ile czasu przeciętnie para się o dziecko stara.

I jednocześnie początek serii. Jak zaczęłam pisać odcinek, to temat rodził kolejny temat i mam z pięć odcinków już napisanych, tak "samo" mi się pisało. Zrobię im ostatnie szlify i będę kolejno wieszać. Następny będzie o częstym błędzie par starających się "za bardzo".

O tym, jak dzieci nie mieć - też będzie.

Natomiast nie będzie w żadnym momencie o filozofii, czy dzieci należy mieć, czy nie. Tematy ciąży rodzą sporo kontrowersji. Będę je omijać, jak tylko będę mogła. Ja się w niniejszych testach zajmuję tym, jak coś działa. Żeby być zwolennikiem lub przeciwnikiem czegoś trzeba wiedzieć, jak to coś działa.

I jeszcze o nieregularnych cyklach będzie. Jak znam życie, to bardzo się przyda.

Brak komentarzy: